Tuesday, December 14, 2010



Lamer tak simpan rekod jenayah kat sini... Thanks to Mr Ray Cheong yang funky giler sanggup berjamming dengan guitar aku yang out tune. Dan sekali lagu ko telah membuktikan yg kecacatan itu boleh dibaiki dengan usaha yg gigih. Satu tindak balas dan reaksi di luar dugaan pada ketika itu. tapi selepas semuanya berakhir, kita sama sama tau itu pernah berlaku :)

thanks jugak to 3 orang budak dari shah alam yg aku ajak melalui facebook sanggup korang datang nak meriah kan suasana. meja pun banyak lagi. isnin pulak tu. budak budak baik tu.

Satu lagi malam bersama geng geng Akar. fuish, meeting pejuang pejuang lain, pemegang, pewaris, dan pewarna. Malam tu jumper dua rakan ku dah pun ader anak. Jiran dan membe dari kecik aku encik Ezarnur dengn 2 anak perempuan yg selalu berkepit tak lepas pengang mak nye, Dan jugak encik Ninja kiter dengan ninja kecik dia bersama ibu yg risau biler musik termain kuat kejutkan baby yg tengah lena. Thank u Syai, Cici, Fauzan, dan lain lain orang Akar. Thank you jugak tu Panjang yg sudi sahut cabaran berjamming bersama aku sampai accident. Thank you to Khairul S. jamming bersama dan cukuplah tu buat aku segan, aku serius no idea. Thanks Tri dan Gravy Baby for keep on 'keep it on' dan lastly Thank you sayang for teman me dan ikut skali, love u.

2 comments:

ezarnur said...

Thanks, saje search name tak Ada Dlm bloq ko

ezarnur said...

Thanks, saje search name tak Ada Dlm bloq ko