Sunday, November 30, 2008

Wah- wah~, macam dulu dulu balik, sebijik cam "aku" yang dulu

sebelum nih memang memanjang upgrade the "tight" factor for the performance. Tht means more rehearse, more organizational progression, towards perfection, bagi meletup, length each piece pulak jgn pendek sgt atau melarat jatuh boring, cukup makan- cukup raser jer. Ceh konon ler... tapi all these tak di praktik hari tuh. Nak mantain pun susah, masa takder plak. Back to square one, i still found myself back in the same spot, jamming with some one new, jamming ikut suker hati jer, sampai jadik hancur pun ader...

PEDULIK APER AKU!

JANJI AKU PUAS, DAN MEMBER MEMBER YG JAMMING SEKALI PUN PUAS!!!

on the 28th jam lagi sekali kat Lepaq cafe (asyik kat sinie jer aku sekarang nih), perghhhh, main 2 set malam tuh, each set main sampai haus. first set main dengan abang Ehsan yg selalu pakai baju sukan tuh, pastuh Eddy on the guitar. Second set pulak Eugene main bass kasik texture rhythm more ketat. Ash yg selama nih tak penah penah main drum with me on the stage- tapi tht night aku ajak, dia settt jeer, yeah yeh, otam suka. otam suka lar org yg suker amik thrill . Tengah tengah tht set pulak ader sorang listener dengan selamba habis naik stage improv pasal air batu kacang selepas member member se table racun dia suruh naik (forgot her name lar). Jamming terabur habis, bak kata telinga aku ler. Tapi puas tuh memang cukup.

on the 29th pulak ade gig kecik kat Soho KL, Bijou Bazaar thing, Jasmine Low yg invite. Eddy pulak main drum pastuh half time, Ash pulak main drum, Ninjaseni on the harmonica pastuh bergilir pulak bergitar, pastuh terus nanyi lagu dia "perjalanan". Aku pulak boleh siap jadi dia punyer choreographer. Ajan yg dah sikit punyer lamer tak jam ngan aku pun ader gak memeriah kan geng nih. Encik Rafique Rashid, gentleman abis jaga sound untuk event nih. Yuna pun ader!!! but come for shopping and a listener tht day. Puas aku ajak dia jamming, mungkin sebab aku belum cukup hebat- tuh pasal dia tak join, takper lain kali... Banyak lagi sebenarnyer yg aku nak jam sekali hari tuh cam fauzan, alvin infinatez, greenpaver, ainol...tapi takper. lain kali.

Thanks to all the kawan kawan yg wa lespect, sanggup meluangkan masa bersama berjamming bersama saya. walaupun token tak sebanyak maner, nanti lain kali biler tetiber jer aku ader duit, aku belanja. Saya amat menghargai jiwa dan masa anda.

video dibawah dipercayai direkod oleh awek ninjaseni iaitu cik Ainol, thanks to the rip roaring dooeprs utk mlm tuh, iaitu encik Ninja, Ajan, Eddy&Jaja and my dear Ash for this...more videos yg direkod oleh encik ninja di sini -->http://www.youtube.com/user/ninjagaban

No comments: