Friday, August 15, 2014

Dua lagu baru: 1) SEJUK dan 2) SINAR




Sejuk (no instrument)

Rasa sejuk giler
Dapat nyanyi bersama
Dengan hati yg leka
Dapat pegang irama a a a a a
Aku pun lari dan mengejar
Lamunan, yg emas indahnya
Oh aku, cuba buru
Gaya ku meluru
 Apasalahnya kalau ku cuba
 Untuk hidupkannya kembali
 Oh oh oh oh hidupkanya, kembali

Sinar

Semakin lenyap, tak kusangka
Kan jadi begitu, aku terima
Ketidak-adilan, hukum alam... Aku terima
Kasih oh maafkanku
Meluka i mu, kerana ciptaan ku
Yg tak abis abis memakbulkan
Harapan jadi kebanggaan
Sampai lupa niat asal, sampai lupa upaya
 Hampa mengetahui yg kau tak sanggup lagi bersama dgn ku
 Sedikit pun tk berganjak
 Pendirian ku tetap kekal
 Sehingga ku jumpa

Sinar... Itu kembali, kn ku gunakan
Tawan hati mu
Tapi itu semua hanya harapan
Yg ,mungkin bleh di jualkan
Berbeza skali dengan mu
Yg tiada tandingnya
 Hampa mengetahui yg kau tak sanggup lagi bersama dgn ku
 Sedikit pun tk berganjak
 Pendirian ku tetap kekal
 Sehingga ku jumpa
Saat saat genting sap sap sui lor
Jgn genggam legam sampailebam

( lirik rahsia)

Sinar itu kembali
Semakin jelas, bersama dgn mu
Tapi itu semua hanya khayalan
Sapala aku utk tentukan
Berbeza skali dengan mu
Yg tiada tandingnya

No comments: