Wednesday, December 19, 2012

Sorry aku tulis ni macam ko ader lagi jer

Hard to accept takdir Tuhan, but we have to...

15/12/2012- weh Mad, ko tido le sini dulu... risau aku tengok ko. Nanti kang lepas aku hanta bini aku keje aku kejut la ko. Kiter pegi 786 breakfast nasi lemak singgit tuh. Tapi sebelum ko tido ko angkut lar speaker AG dalam kete ko tuh. Ko tau la kan kayjay nih dah banyak kali kene rompak.

Mad memang degil. Aku tak bleh cakap aper. Dengan baju t shirt "get mad"dia tuh hahahhaha kelakar giler, dengan serabai dia tuh, dengan kete kancil dia yg selalu mati tak bleh start tuh, dengan barang barang dalam kete tuh lagi- adoih budak nih.

Tak sangka ko dah takder Mad. Aku tak percaya bende bende yg orang selalu ceritakan yang bila ajal ko sampai ko akan mimpi la atau tanda-tanda la. Aku tak prcaya semua tuh. Tapi lepas aper yg terjadi aku agak termakan hati- Mad... ko ader cerita yang kalau ko takder kat sini takder saper pedulik. Apsal la ko bukak cerita camtuh Mad.... mulut ko masin la

Kalau ko nak tau Mad... ramai sayang kat ko rupernyer, aku rasa ko sgt negatif atau ko sajer kencing aku. Aku tengok facebook ko, siap ader tribute lagi Mad. Walaupun pasal musik ko selalu gaduh ngan aku dan setiap kali tuh aku harus kalah sebab ko lagi arif. Tapi kali nih ko salah Mad. Ramai miss ko. Saper la lagi yg dtg jenguk aku kat umah kayjay nih kalau bukan ko.

Aku rindu lar ko Mad.





Alfatihah


No comments: