Tuesday, May 24, 2011

Thanks TO: THISTLE cafe, PARTY BAZAAR UMAH Izham, FRINJAN kat pusat belia, dan AKAR







Bulan May punyer gig banyak try experimen yg bahaya bahaya. sangat puas rasanya biler semua tak Fail. takyah fikir pun pasal Fail. ade kesah :)

Thanks to Azlan Ariff Azman for the lovely bazaar event up in kota damansara, job well done. Thanks alot for the token. THE BEST token i ever received. period! Thanks to encik Izham for setting up a small epic stage setup for your event. the stage boost extra batin energy. jadi jemming pun jadi bes. Thanks to FRINJAN for the nice crowd, and thanks to the whole krew of AKAR Shah Alam for again for endorsing stage magiks. Sangat puas.


Thanks to adek saya Zaim sebab teman aku jemming kat Thistle cafe, thanks to NINJASENI sebab selamatkan keadaan semasa di Frinjan especially untuk lagu nervousbreakdown. Thanks to geng zaim -Bob, Joe, dan Izham jemming kat laman umah izham, sgt layan masa tu. Pastu last sekali thanks to Fynnjammal and Monche sebab jem bersama lagu baru aku yg aku sgt tak konfiden nak main, sangat daring, dan aku feel sgt bes ketika main lagu tu masa tuh sebab korang daring gak. thrill la. i like. Big time.


No comments: